Cпільне засідання КУ "Херсонський інклюзивно-ресурсний центр № 2" та шкільних команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми труднощами

    17-18 січня 2022 року відбулося спільне засідання КУ "Херсонський інклюзивно-ресурсний центр № 2" та шкільних команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми труднощами , які навчаються в класах з інклюзивною формою навчання в Херсонській загальноосвітній школі I-III ступенів № 4 Херсонської міської ради.
З 1 січня 2022 року набула чинності Постанова про Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.
   «Для забезпечення рівного доступу до якісної освіти за найкращими світовими стандартами у школах почнуть впроваджуватися рівні підтримки відповідно до індивідуальних потреб та можливостей учнів з особливими освітніми потребами. Такий диференційований підхід змінює філософію надання освітніх послуг дітям з ООП на індивідуальну модель підтримки, командне визначення освітньої траєкторії, тісну взаємодію з сервісами інклюзивно-ресурсних центрів, а згодом і фінансування за принципом «за реальною потребою», - зазначив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.
    Фахівці КУ "Херсонський інклюзивно-ресурсний центр № 2" під керівництвом директора Тетяни ЛЕВЧЕНКО та педагоги Херсонської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 4 Херсонської міської ради разом з заступником директора з навчально-виховної роботи Галиною ГРИЦАЄНКО та головою Команди супроводу дітей з особливими освітніми труднощами Ольгою ГРИШАЄВОЮ зібралися разом з батьками дітей для визначення рівня підтримки учнів. Під час засідань всі учасники освітнього процесу активно обговорювали та аналізували результати навчання, успіхи та труднощі здобувачів освіти.
     Психолого-педагогічний супровід дитини в інклюзивному класі - це взаємоузгоджена діяльність команди фахівців і батьків дитини, спрямована на створення сприятливих умов розвитку особистості учня, засвоєнню ним знань, умінь і навичок, успішної адаптації, реабілітації, самореалізації та інтеграції в соціум. Це позитивно вплине на підвищення якості інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми труднощами.
      Командна робота - це мистецтво підтримки!